ds. sekretarsko-kancelaryjnych

Edyta Kunycz
ds. sekretarsko - kancelaryjnych

tel.
fax
 067 259 10 69
 067 259 10 65
mail


 Do zadań stanowiska do spraw sekretarsko-kancelaryjnych  należy zapewnienie obsługi organizacyjnej Burmistrzowi, Zastępcy Burmistrza i Sekretarzowi  oraz sprawy kancelaryjno-techniczne  a w szczególności:

1)         przyjmowanie, wysyłanie i rozdzielanie korespondencji na zewnątrz i wewnątrz Urzędu, 

2)         prowadzenie ewidencji korespondencji,

3)         nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów w Urzędzie,

4)         prowadzenie centralnego rejestru skarg, wniosków, petycji oraz innych pism wpływających do Urzędu,

5)         przygotowywanie pomieszczeń i obsługa - w tym protokołowanie - spotkań i zebrań organizowanych przez Burmistrza, Zastępcę Burmistrza i Sekretarza,

6)         prenumerata czasopism i dzienników urzędowych,

7)         nadzór nad przechowywaniem pieczęci urzędowych,

8)         przyjmowanie interesantów zgłaszających petycje, skargi i wnioski oraz organizowanie ich kontaktów z Burmistrzem, Zastępcą Burmistrza lub Sekretarzem bądź kierowanie ich do właściwych pracowników.

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Wojciech Narel 29-10-2009 12:13
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: 29-10-2009
Ostatnia aktualizacja: Wojciech Narel 27-11-2009 18:50