BIP - Miasto i Gmina Człopa
na stanowisko podinspektora (inspektora) do spraw obronnych, rolnictwa i gospodarki komunalnej Urzędu Miasta i Gminy Człopa.
I. Nazwa i adres jednostki, której dotyczy stanowisko:
Urząd Miasta i Gminy
ul. Strzelecka 2
78-630 Człopa
II. Nazwa i adres podmiotu organizującego nabór:
Burmistrz Miasta i Gminy Człopa
Miasto i Gmina Człopa
ul. Strzelecka 2
78-630 Człopa
III. Miejsce i wymiar czasu pracy:
Liczba etatu: -1 etat
Wymiar etatu: - cały etat
Miejsce wykonywania pracy: - Urząd Miasta i Gminy w Człopie
IV. Określenie stanowiska:
Podinspektor (inspektor – w zależności od doświadczenia i kwalifikacji) do spraw obronnych, rolnictwa i gospodarki komunalnej Urzędu Miasta i Gminy Człopa.
V. Wymagania
Osoba ubiegająca się o zatrudnienie musi spełniać następujące wymagania niezbędne do zatrudnienia na danym stanowisku :
- posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
- wykształcenie wyższe I lub II stopnia w rozumieniu ustawy o szkolnictwie wyższym bez wymaganego stażu pracy,
- nieposzlakowaną opinię,
- nie może być karana za przestępstwa popełnione umyślnie ( oświadczenie kandydata ),
Wymagania dodatkowe związane z zatrudnieniem na stanowisku, na które jest przeprowadzany nabór :
- umiejętność obsługi komputera (MS Office)
- preferowane wykształcenie: administracja, zarządzanie kryzysowe,
- umiejętność pracy w zespole pracowników,
- preferowane cechy osobowościowe: empatia, wyrozumiałość, cierpliwość, odpowiedzialność, odporność
psychiczna w sytuacjach kryzysowych, talent organizacyjny, silna motywacja do osiągania założonych celów,
- znajomość przepisów prawnych, a w szczególności:
Wymagane dokumenty i oświadczenia :
-kopia dowodu osobistego,
-świadectwo ukończenia szkoły średniej bądź dyplom ukończenia uczelni wyższej,
-oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwa popełnione z winy umyślnej,
- CV,
-list motywacyjny,
-oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.
Dokumenty dodatkowe :
- świadectwa pracy z poprzednich miejsc pracy w przypadku osoby z wykształceniem średnim.
VI. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
Realizacja zadań obronnych:
1. Opracowanie i aktualizowanie dokumentów w ramach planowania obronnego, w tym:
a) planu operacyjnego funkcjonowania gminy,
b) dokumentacji stanowiska kierowania (SK) i przemieszczenia się na zapasowe miejsce pracy ( Burmistrza ).
2. Opracowanie i prowadzenie dokumentacji stałego dyżuru Urzędu, zapewnienie właściwego obiegu decyzji i informacji dla potrzeb kierowania przez ( Burmistrza ).
3. Organizowanie i przeprowadzenie rejestracji przedpoborowych.
4. Realizacja zadań związanych z przeprowadzeniem poboru.
5. Prowadzenie spraw reklamowania osób od pełnienia czynnej służby wojskowej w razie ogłoszenia mobilizacji i w czasie wojny.
6. Wykonywanie zadań związanych z planowaniem i nakładaniem obowiązku świadczeń osobistych i rzeczowych (przygotowanie projektów decyzji administracyjnych) na terenie gminy oraz opracowanie:
7. Opracowanie i aktualizowanie dokumentacji (planu) akcji kurierskiej Miasta i Gminy Człopa przy współpracy z wojskowym komendantem uzupełnień
i Policją.
8. Planowanie i organizowanie szkolenia obronnego na terenie Gminy, w tym:
a) opracowanie programu szkolenia Miasta i Gminy Człopa,
b) opracowanie planu szkolenia Urzędu Miasta i Gminy Człopa,
c) opracowanie dokumentacji ćwiczeń i treningów obronnych, akcji kurierskiej, szkolenia zespołu kierującego akcją kurierską.
9. Sprawowanie kontroli wykonywania zadań obronnych w podległych i nadzorowanych jednostkach organizacyjnych.
Realizacja zadań w zakresie obrony cywilnej:
1. Tworzenie formacji obrony cywilnej.
2. Nakładanie obowiązków w ramach powszechnej samoobrony ludności.
3. Opracowanie planów obrony cywilnej.
4. Organizowanie ćwiczeń formacji obrony cywilnej.
Realizacja zadań w zakresie zarządzania kryzysowego:
1. Przygotowanie i aktualizacja planu zarządzania kryzysowego.
2. Organizacja pracy gminnego zespołu zarządzania kryzysowego, tworzenie rocznego planu pracy i ćwiczeń.
3. Przeprowadzanie ćwiczeń zespołu zarządzania kryzysowego.
Prowadzenie spraw wynikających z ustawy o ochronie przeciwpożarowej.
Współdziałanie z Policją i innymi instytucjami w zakresie porządku i bezpieczeństwa publicznego.
Zasady wynagradzania – wynagrodzenie pracownika zostanie określone w oparciu o przepisy: Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 18 marca 2009r. roku w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych ( t.j. Dz.U. z 2014 r. poz. 1786.)
W miesiącu grudniu 2014 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi 0%;
Zasady rekrutacji :wyboru kandydata dokona komisja rekrutacyjna powołana przez Burmistrza Miasta i Gminy Człopa, po przeprowadzeniu wstępnej selekcji oraz selekcji merytorycznej, która może obejmować, rozmowę kwalifikacyjną, test kwalifikacyjny. O terminie rozmowy kwalifikacyjnej osoby spełniające kryteria formalne zostaną powiadomione indywidualnie.
Kandydaci o wynikach rekrutacji zostaną poinformowani pisemnie. Informacja ta, zostanie zamieszczona na stronach Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Człopa.
Z osobą wyłonioną w trybie naboru zostanie zawarta umowa na czas określony – 6 miesięcy, a jej przedłużenie wiązać się będzie z oceną efektów wykonanej pracy.
Osoba podejmująca po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym w okresie trwania umowy skierowana zostanie do służby przygotowawczej kończącej się egzaminem, którego pozytywny wynik jest warunkiem zawarcia kolejnej umowy.
Dokumenty należy składać od dnia 16 stycznia 2015 roku do dnia 26 stycznia 2015 roku pod adresem : Urząd Miasta i Gminy, ul. Strzelecka 2, 78-630 Człopa, sekretariat, pok. Nr 3.
Informacje dodatkowe można uzyskać pod telefonem : 067 259-10-69
Autor: Jerzy Bekker
Burmistrz
mgr Zdzisław Kmieć
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Jerzy Bekker | 15-01-2015 11:17 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Jerzy Bekker | 26-01-2015 |
Ostatnia aktualizacja: | - | 15-01-2015 11:17 |